Facebook je promijenio ime kompanije u Meta, kao dio rebrendiranja kojim će ta društvena platforma postati samo jedan od više proizvoda u okviru nove kompanije, najavio je u četvrtak šef Facebooka Mark Zuckerberg, a nije dugo trebalo da internet reagira
“Od danas naša kompanija je Meta”, rekao je Zuckerberg, najavljujući zaokret kompanije.
Kompanija kaže da će novo ime bolje odražavati ono čime se bavi, u trenutku kada se širi izvan društvenih medija na područja poput virtualne realnosti (VR). Promjena se ne odnosi na individualne platforme, kao što su Facebook, Instagram ili Whatsapp, već samo na matičnu kompaniju čiji su dio.
Reakciju interneta nije trebalo dugo čekati.
It’s called “Meta” because it metastasized and is killing us
— David Fisman (@DFisman) October 28, 2021
“Our new name is Meta” pic.twitter.com/laGWvJ7Vs1
— Omar Jimenez (@OmarJimenez) October 28, 2021
Can’t have problems with Facebook if the company isn’t called Facebook #Meta pic.twitter.com/AdZvrD1bWi
— Luke Smith (@LukeSmithF1) October 28, 2021
Dok su jedni novo ime uspoređivali s metastaziranjem stanica raka, drugi su inspiraciju našli u Jokeru i izbjegavanju negativne reputacije koju je Facebook posljednjih godina zaradio.
Tridesetsemogodišnji utemeljitelj Facebooka budućnost vidi u metaverzumu, internetskom svijetu u kojem ljudi mogu koristiti različite uređaje za kretanje i komunikaciju u virtualnom okruženju. Koncept metaverzuma teži da stvarnost prebaci na internet, a za njegov puni razvoj trebat će oko 10 do 15 godina.
Zuckerberg priča o ‘metaverzumu’ još od jula, a neobičnu riječ, koja je prvi put nastala u distopijskom romanu od prije 30 godina, spominju i druge tehnološke kompanije, poput Microsofta.
Do preimenovanja Facebooka došlo je i nakon više skandala oko pitanja poput uloge kompanije u manipulaciji demokratskim procesima ili masivnog curenja podataka zbog čega je dio korisnika bili hakiran.
Bivša menadžerica Facebooka ranije u oktobru optužila je kompaniju da šteti djeci i sije podjele u društvu, i da je toga svjesna.