Tvorci igre Psychonauts 2 potvrdili su kako će igračima na raspolaganje staviti opciju besmrtnosti za one kojima igra bude suviše izazovna.
Razvojni studio Double Fine otkrio je da će njihova nadolazeća igra Psychonauts 2 imati opciju koja će omogućiti besmrtnost glavnog lika, odnosno prelazak igre bez prijetnje od neuspjeha. Iz Double Finea poručuju kako bi svi igrači trebali uživati u igrama i da je prelazak igre na najlakšoj postavci težine i dalje prelazak igre, navodi Hcl.hr.
“Svi bi ljudi trebali moći uživati u videoigrama. Bez obzira na dob i potrebe. To je važan proces za našu industriju i izazov koji mi moramo nadići. Na kraju dana želimo da se zabavite, nasmijete i iskusite priču koja ima utjecaj na vas. Pod uvjetima koje si vi sami postavite”, poručili su iz Double Finea.
Psychonauts 2 inače nije jedina igra koja različitim opcijama olakšava igranje onima koji ne žele veliki izazov od igre. Žanrovski slična igra Ratchet & Clank: Rift Apart nedavno je tako imala opciju usporavanja gameplaya po želji u slučaju kad igrač ima problema u određenim sekvencama igre.
Čak je i hvaljeni te pakleno teški Hades imao opciju smanjenog primanja štete za 20-80%.
Međutim, dio igrača ne dijeli mišljenje s developerima koji smatraju da svoje igre trebaju učiniti pristupačnijima za sve igrače, neovisno o njihovom iskustvu ili vještinama. Neki vjeruju da se upravo kroz savladavanje izazova koje igra pruža ta igra može u potpunosti cijeniti.
Psychonauts 2 inače izlazi 25. augusta za PC, PS4 i XBO.