in

YouTubeov plan se izjalovio, korisnici pronalaze bolje ad-blockere!

YouTube je nedavno proširio svoje napore u blokiranju ad blockera, prelazeći s malog eksperimenta na globalno lansiranje. Čini se da je ovaj potez imao uspjeha jer korisnici deinstaliraju softver u rekordnom broju. Ali također možete tvrditi da je imao suprotan učinak, budući da se još veći broj korisnika okreće boljim blokatorima oglasa .

Stotine tisuća korisnika deinstaliralo je blokatore oglasa u listopadu, naizgled zbog YouTubeovih anti adblock napada, prema izvješću Wireda . Istodobno, podaci pokazuju da rekordan broj ljudi također instalira alternative koje neće biti uhvaćene u YouTube mreži.

Krzysztof Modras iz Ghosteryja — jednog od popularnijih blokatora oglasa u Chromeovoj trgovini proširenja — kaže da su tijekom prošlog mjeseca imali tri do pet puta više instaliranja i deinstaliranja. Preko 90% onih korisnika koji su deinstalirali proširenje navelo je “softverski kvar” na YouTubeu kao razlog svoje odluke. Međutim, tvrtka je zabilježila porast od 30% u instalacijama na Microsoft Edgeu, jer su korisnici pokušavali pronaći odgovarajuću alternativu.

Drugi blokator, AdGuard, rekao je da obično imaju oko 6000 deinstalacija dnevno na Chromeu, ali to je poraslo na 11 000 dnevno između 9. listopada i kraja mjeseca, dosegnuvši vrhunac na 52 000 18. listopada. Međutim, plaćena verzija je čini se imuna na YouTubeovu zabranu. Tvrtka kaže kada su ljudi to shvatili, broj korisnika se povećao, dosegnuvši do 60.000 instalacija 18. listopada i 27. listopada.

Upravo sada, čini se da YouTubeovo razbijanje blokatora oglasa tjera ljude da traže bolju alternativu. Neki se ljudi čak okreću rješenjima kao što je Newpipe, web stranica nalik YouTubeu koja može pokretati videozapise s platforme bez reklama.